İlluminati Nedir? Bilmeniz Gereken 10 Şaşırtıcı Bilgi

Ruhi Çenet asked:


Takip Etmeyi ve Abone Olmayı Unutmayın... https://www.facebook.com/RuhiCenetVideolari https://twitter.com/RuhiCenet The royalty free music used in this video...

23 comments:

  1. serdar özözman

    ergenekonu da karıştırmasaydın bı beye benzıyoduda …çok yüzeysel bı yaklaşim senı nbu yaptıklarını 10 yasındakı azıcık ınternet kullanan bılıyo zaten

  2. Videocu Kardeşler

    Sadece şunu demek isterim dünyada kıyamet yakınlaşınca herkes o hristiyan olcak yok yahudi olup yok değişik dinsiz ve saçma gruplara üye olcaklarıı dior ve hepsi gerçek olabilir mademultimadinin bir insanların kurduğu grup olduğuna göre geleceğii tahmin ediyorlarmış ve neden insanlar yani onlara tapıyordur bazıları bilmem belki geleceği görebiliyorlardır ama madem herşeyi biliyorlar KURAN-I KERİMDE herşey yazıyor bütün gerçekler orda veya saklı keşedilmemmişse bu saçmalığa inanmayın !..

  3. Erman Ayaz

    3:09 Eğer Dikkat Ederseniz Stewe Jackson [Kart Satıcısı]‘nın gömleğinin sağ alt bölümünde İlluminatinin işareti olan Piramit içinde Göz vardır.

  4. Nuri Gezer

    ergenekonu planlıyanların bu deccal uşakları ile bağlantısı var darbe sadece askeri müdahale ile ülkenyi değiştirmek amaçlı bir şey yaw sen ne mal adammişşin darbeyi normal doğal olması gereken bir şeymiş gibi pazarlıyorsun ordunun görevi ülkeyi korumaktır siyaset ve ülke yönetmeye kalkarsa şimdi oldugu gibi hepsını içeri basarlar illuminatinin amacını bile anlamadan darbe ile ne alakası var diyorsun darbe ulkeyi yıkmak veya galeyana getirmek için yapılır illuminatide tabi bu işte en başta gelir

  5. KOR HAN

    Geçmiş yorumlarını bir daha gözden geçir bakalım ezberci seni .. !

    Birilerini hesapsızca yaftalayan benmiyim yoksa senmi ?

    Birde bana çap diyorsun … güldürme beni.

    Sana daha yazılmaz zaten ezbercisin belli .. kalemin işaret dili.

  6. Teo leo

    Sen benim ne güdümü ile büyüdüğümü bedeviliğimi nerden biliyosun?! O alıntı novus ordo seclorum yani yeni dünya düzeni atıflarıyla birebir örtüşüyor ama senin gibi at gözlüklü, subjektif, bağnaz, bilip bilmeden insan yaftalayan beyni yıkanmış yobazlar göremez kör!hancığım zorlama kendini takıl çapında yazma bana.

  7. Alperen Emre ÇELİK

    ben araştırdım İlluminati tersten yazıldığında amerikanın çıkması 2002 yılında ismi verilmiyor İlluminati nin teesten yazılışı bir inernet sitesi almış ama amerikanın internet sitesine yönlendirilmiş

  8. Alperen Emre ÇELİK

    iİlluminati tapınak şovylyeleri yani mısır hukumdarlığında kurulan bir tarikat değilmidr

  9. KOR HAN

    Ehl-i müslim olmayan bizden değildir güdümü ile büyümüş bir bedevinin ..

    Şu cümleden mantık üretmesi beklenemezdi zaten hakkını vermişsin aferin.

    Bu cümlenin içeriğindeki ; ayrıştırmadan bir çatı altında toplama ideolojisidir.

    Başkalaştırmadan bir çatı altında toplama ideolojiside hümanizm denir !!

    Dinler bütün insanlığı mı kapsıyor ? her toplum biririne ONLAR diyor.

    Öğrenim durumun nedir senin merak ettim ?

    İnsanlığı ve sulh ile idame anlayışını imam hatip > (TEKKE) de mi öğrendin ?

  10. KOR HAN

    Zeka küpü seni ; muhafazakar dimağın ile komplo teorisi mi ürettin şimdi ?

    Bu gün sünnetsiz gezmiyor isen .. ilimunati ile yaftaladığın (ATA) dır sebebi !!

  11. KOR HAN

    Sende bu iddeaları mistik müziklerle süsleyip yayınlarsan eğer …

    Bazıları için iddea niteliği taşımaz ve doğrudan kabullenmiş olurlar !

    Bizler okumayan ve gördüğüne odaklanan bir toplumuz halen.

    Varsayımlar ile olasılıkları algılamayan insanlar var.

    Fetullah kanallarındaki diziler ile imana gelenler gibi .. !

  12. chhinaharry

    you are correct, i am very lucky to get to know about this site. Listen, even my friend also earning well monthly doing surveys and reading mails daily. i got it from here. you can also try it: bit.ly\1emaYnS

  13. Teo leo

    Şeytanlaşmış illuminati yani siyonizm o kadar kurnazdır ki düşmanınıza ata bile dedirtebilir..

  14. Teo leo

    NUTUK

    Hristiyanlığı,Müslümanlığı, Budizmi bir yana bırakarak basitleştirilmiş ve herkes için anlaşılacak duruma getirilmiş saf ve lekesiz bir DÜNYA DİNİNİN KURULMASI ve insanlarınşimdiye kadar kavgalarçirkeflikler,kaba istek veiştahlar arasında bir sefalethanede yaşamakta olduklarını kabul ederekbütün vücutları vezekâları zehirleyen zararlı tohumları yok etmeye karar vermesi gibi şartların gerçekleşmesini gerektiren BİRLEŞİK BİR DÜNYA DEVLETİ kurma hayalinin tatlı olduğunu inkâr edecek değiliz

  15. LEVENT OZTURK

    nemı ılgısı varrr??? OOOO sen ayakta uyuyorsun ayaa guzel kardesım ıllumınatı ıstedgı ulkede ıstedgı kaosu cıkartırr, ıstedgı hersyee sahıp olurr, ıstedgnı yuceltır ıstegdnı topraga gömerr, bıraz arastırrr ıstarsen

  16. burhan süpersport

    ruhi dostum videoların harika, büyük bir keyifle izliyorum. videoların bazıları sesli anlatım içermekte ve böylesi cok daha güzel bilginize tşk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>